Hvorfor undervognsbehandling?
Hvorfor undervognsbehandling til din bil?
Komplicerede konstruktioner ruster også

Nogle biler er mere udsatte for rust end andre
Generelt er nogle modeller og mærker mere udsatte end andre, men pris og rustbeskyttelsesniveauet hænger som regel sammen. Små billige biler er ofte overhovedet ikke behandlede, mens større dyrere biler er behandlede i nogen grad.
Skjulte rum er godt for skidt, men skidt for bilen
Skjulte rum og hulrum udgør små rustfælder for alle biler. Selv om de fleste bilproducenter er opmærksomme på udfordringen, findes der uheldige steder på alle biler. De kan være behandlede mod rust fra fabrikken af, men er de ikke synlige, er det ofte ikke tilfældet. De fleste biler har inderskærme i hjulkasserne både for og bag, hvilket er en stor fordel i forhold til rustangreb, men bag skærmkassen, i bunden af skærmkanten findes en lille hylde, der er som skabt til opbevaring af vejskidt – så her er rustbeskyttelse essentielt.


Plastplader i undervognen skaber grobund for rust
Mange nye biler, og ikke mindst dyrere mærker og modeller, har beskyttende pladedele i hjulkasser og bilens bund. Pladerne udgør en reel beskyttelse af bilbunden også i forhold til rustangreb, men ironisk nok kan de også være årsagen til rust.
Ofte stillede spørgsmål angående Dinitrol
Er du i tvivl om Dinitrol eller konceptet, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Hvor længe holder rustbeskyttelse?
Er undervognsbehandling nødvendigt for min bil?
Dinitrol rustbeskyttelse - hvor lang tid tager det?
Hvad betyder rustbeskyttelse for min bil?
Undervognsbehandling – Hvor bliver det gjort?
Hvor finder jeg prisen på en Dinitrol behandling?
Skal jeg rustbeskytte min elbil?

Har du andre spørgsmål?
Se vores udvidede FAQ eller kontakt vores kundeservice.